Ingen julekor i Fur kirke i år – i stedet laver vi en sang og musikgudstjeneste 3. søndag i advent.
- Skrevet af Birgit Ladefoged
Pga. af sygdom bliver det ikke muligt at samle vores traditionsrige julekor i år.
Vi skal selvfølgelig synge julen ind og det bliver med en sang og musikgudstjeneste, hvor vi skal synge og lytte til mange glade julesalmer, sange og juletoner. Pianist Stefan Frøkjær-Jensen og præst Jens Hvidtfledt Nielsen vil sørge for at vi kommer i den rette julestemning. Så i år vil hele menigheden udgøre julekoret.
Søndag d. 15.12.24 kl. 15
På menighedsrådets vegne
Birgit Ladefoged
Senest ændretTorsdag, 07 november 2024 12:44
Til toppen